famili day PROTON 2

ok..part II menjengah anda..ececece...
ok..tgglkan go-kart yg best tu..haha..kite truskan dgn upacara mencari hadiah dgn game..haha...sume yg kitorg main ni free of charge disebabkan kami sebahagian kakitgn proton..hnye yg ade gelang khas ditgn yg bleh main secara percume sume game2 yg disediakan..
ok ni game cnfirm dpt adiah..letak je ape ntah benda bulat, lepas...so die akn turun dan masuk ke mana2 lubang kt bwh tu..lubang2 tu plak disediakan hadiah yg dpt..time kitorg main, sume lubang tu ade hadiah, tp time bdk laki main, ade lubang dibiarkan xde hadiah..haha..sian la diorg, ade yg xdpt adiah...


ni plak game bowling kepala...eh boling kelapa..hahaha...die pnye pin tu bapak besar..haha..aku baling tp jatuh 4 je...cet...

ni plak game cam lempar cakera tu...kne bg cakera tu masuk dlm lubang..hoh..yg ni aku fail..hahaha..tp ema masuk skali..so dpt air kotak kn ma??haha

yg ni plak, game cover the circle..kne baling benda kaler putih tu, n make sure die cover all the circle...yg ni aku dapat adiah bantal live..aku dpt 1, ema dpt 3...cet..main tpu ke ma??ahahah


yg ni game sticky ball dimana bola tu bile kite baling, die akan meleket kt board tu, adiah depend kt bola tu kne kt merah ke, kuning ke, hijau ke..klu kne kaler kuning, dapat bear...hehhe..ak fail gak yg ni...cet!

ok..yg ni game baling bola je...haha..klu bola tu brenti kt kaler kuning, merah atau hitam, ade adiah...aku xdpt wlpn dh try byk kali..cet lg skali utk diri sndr! haha..



ni golden egg.. klu sape2 dpt carik telur kaler emas, utk 3 kali percubaan, dpt adiah..aku dpt 2 bijik..tu pn hasil ptolongan seorg spy..hahhaha....dpt air kotak 2..kekeke..

ni la adiah yg aku dpt dr game2 kt ats tu..byk lg game..tp aku xleh amik gmba..penuh sgt ngan bdk laki..hahaha...pape pon, mmg njoy beb..

rmai kwn2 aku mintak aku upload gmba auto-show kete2 ciptaan pekerja2 proton...aku upload kt facebook je la k..hikhik..ok...famili day ni mmg best..sbb ape??sbb sume free..haha..aku wat manicure...oohh..kuku ku berkilat..hehe...lukis inai kt lengan, ade urutan kaki (yg ni ak xwat..sbb ape??sbb rmai laki tgh diurut kaki..gatal!), ade permainan pnjt2, tarik2, pukul2...tp, ak mls dh nk upload gmba..sush nk upload kt blog..hahaha..

sbelah mlm plak, ade knsert..artis undangan, papa rock ramli sarip, leina hangat, mila, akma, din beramboi,jay jay n abon...aku just tgk ramli sarip n jayjay...yg len aku abaikan sbb khusyuk dok kumpul hadiah..haha..tp mmg happening la..sempat gak aku snap gmba ramli sarip..mklum la..btentang mata tu..haha..ok stop! aku bknnye minat dunia artis ni...aritu pon jumpe isma ngan laki die kt R&R lanchang, diorg park myvi depan aku..aku wat dunno je..hakhak..jgn perasan femes sudah..haha

ok..utk acara cabutan bertuah, ade disediakan saga se, persona se, tv plasma n xtau..sbb aku masih ralit mencari hadiah..haha

ok, aku nk gi jumpe supervisor plak..nk tgk detail design aku.mklum la..2nd projek ni susah...sob2...babai..assalamualaikum n slamat beramal..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "famili day PROTON 2"