~alhamdulillah~

alhamdulillah...syukur...sume keje2 yang berlambak dh settle......

final report psm --> due date 19hb
extra esemen tpo --> due date 16hb

alhamdulillah...mmg sumenye dh settle..rs cam xpcaye pon ade...ari ni ade quiz numerical data, alhamdulillah jwpn aku sebijik ngan ema...rs dh betul dh..hehe...insyaAllah...semalam, pas bukak pose tu, aku ngantuk sgt2...semayang maghrib, then aku tdo...suh akak kejut kul 9pm..

biase la kak......hehe...mstila aku tdo balik pastu..haha..tetiba si bell, shu ngan nad dtg kt blog bdk2 ni...konsentrasi tdo ku terganggu...chewahhh.....pdhl aku bsyukur giler sbb diorg dtg..so aku akan bgn, n then pg online seperti yg dh dijanjikan ngan akak...

bile online, akak plak xlayan...sedih gler....last2, offline je..balik bilik...stadi skit, pastu wat pembetulan untuk repot psm...sedar x sedar, kul 5 pagi aku xtdo2 lg...hehe...alang2, aku sahur..mkn roti coklat, air kosong...nk msk air malas...tggu subuh, then aku tdo balik....

bgn pg ni, rs mcm bdn panas...demam kot...tp skang dh ok..sbb dh lega..xde keje dh..hehe...mlm ni, ingt nk mtk "org tu" blikan tiket balik...nk holiday ngan akak...die rndu...tiap2 ari die cal tnye bile nk balik..hahha....sbb tu, aku excited sgt siapkan psm awal2...

xtau nape...aku xcited...bukak blog..merapu2....td br je cal akak...ckp sume dh settle..to frens n hasnol , slmt bjuang...stadi week dh masuk dh, stadi jgn stado...moga sama2 bjaya hendakNya...ALHAMDULILLAH.....
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "~alhamdulillah~"