..plan asal berubah..

another tired day..

pe aku buat ari ni??mm..tadi aku ade klas kul 8pg..as usual, pg klas mcm biase la..tggu bas, tapi last2 jalan kaki je..senang cite...sbb time tu, biase la hampir kul 8,kn..time tu bak kata umairah, adalah peak season..huahuhuaa..byk la kete, moto yg mnyebabkan jalan jammed..lagi2, kt simpang KTDI tu...

time dalam klas tu, bell bagitau yg pn. azurah ade mesej die..bgtau yg nk pg mersing pagi ni..terkejut beruk la kite..mane prepare pape..dh la ari ni aku bimbit beg org insurans..beg laptop yg berat tu..pastu aku sbnrnye ade klas kul 1..pn. azurah ajak gi survey tempat utk program rehlah tu dalam kul 10 pagi..risau gler time tu..dh la ari tu, aku dh ponteng klas yg ari jumaat..sebab nk balik umah akak..tp xcuse me..bkn salah aku k..aku ni bkn student yg ade tabiat ponteng klas k..sbnrnye, before aku beli tket nk balik tu,pn. razana tukar waktu klas yg ari jumaat ke khamis, kul 11..so kul 5 ptg tu, aku bleh naik bas dh..tapi, ade la student yg tetiba bagitau pn,razana yg die ade klas lain time tu, so terpaksa la klas still ari jumaat..so, aku dh burn 1 klas die..ari ni plak, aku dipaksa ke mersing, dan disuruh ponteng klas..haha..tapi aku dh mintak tlg en.hairudin utk sain surat pelepasan...mtk tlg pn.azurah,tp die xnk..cet..seng cite, mtk je ngan husband die..haha..hrpnye, lulus la surat tu..jadi, aku x dikira ponteng klas..

so, kul 10 lebih tu, kitorg bertolak, pas en.hairudin mkn nasik lemak..aku pau kuih cucur ngan karipap je..wat alas perut..en.shamsul pn dh siap, so kitorg gerak la..aku, bell, pn. azurah, en.hairudin n en.shamsul..dlm 2jam lebih, smpai la kt mersing..singgah lunch dulu kt jeti mersing, mkn nasi + ayam goreng + sayur kacang pjg..sume2nye pn. azurah yg blanje..hehe..tx ye pn. azurah..pas makan tu, kitorang gi lah tgk tmpat yg kitorang dh booking tu kt telok gorek..mmg lawa tmpt tu..tapi dh ruang utk wat aktiviti jadi terhad..sbb die tambah benteng kt tepi pantai..nk elak hakisan..so xbest la utk wat aktiviti air..
tempat jadi sempit..lgpun, kitorg mmg berdendam ngan tuan punye tmpt tu..malas nk cite nape..haha..xbaik buke aib org..huhuhu..so kitorg carik area lain..tp still kwsn same..mknenye, kitorg cari services lain la..


last2,kitorg jumpe satu tempat ni..mungkin rmai x bape tau tmpat ni..sbb xde signboard pn yg mgatakan ade resort atau perkhidmatan chalet kt situ..br bukak kot..aku pn xsure..pas kami tnya harga sume2, mmg ok la..murah2 pn murah..tuan pnye tempat tu pn baik..bagi kami byk perkhidmatan percume..gmba xde lg stakat ni.klu x bleh upload skit2..nnt bila dh dpt gmba,ak update la..

byk aktiviti bleh wat kt cni..tp xnk cite..nk bg rahsia dulu..xbest plak nnt klu diorg tau ape aktiviti yg kitorg nk wat...secret la dulu..hahaha..tapi, aku rasa aku suke aktiviti ni..lame gak la kitorg lepak kt resort ni..semayang sume..then dalam kul 6ptg, baru bertolak balik ke UTM..bdalam perjalanan tu, singgah jap beli kopok lekor, sata..makan tepi jeti..hahaha..best..


xsaba plak nk bwk die dtg sini..join skali dlm program ni..hrpnye die bleh ikut..tp, xtau la kn..plan die bile2 masa bleh brubah..huhu..pas makan sume, kami truskan la pjalanan..smpai UTM dalam kul 8..

malam ni, aku nk stadi tajuk projek sarjana muda (PSM) aku..esok aku ade intebiu..penilai 3 org iaitu dr.noorfa,dr.siti n prof madya dr. salihin...huhu..wish me the best...hrpnye projek aku diterima..insyaAllah...aku pn x prepare sgt..sbb mmg xde masa..ni baru nk kaji skit2 repot yg dulu2...


doakan aku x gabra sgt ngan intebiu tu..ok..salam..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "..plan asal berubah.."