..wa tension ngan itu rehlah..

salam frens n family...

huhu...rehlah ni program yg aku tgh handle skrg..byk mslh tul..biase la..keje ngan bdk2 yg dh besar pjg, mmg susah...byk benda yg xleh nk cnfirm skang...


well..hope u guys, doakn la program ni berjalan ngan lancar..aku mmg x saba nk gi tanjung resang ni..n specialnye, i'm going there with my sis..

to bakal2 peserta yg ikut program ni...klu tetiba kt sane aku jd seorg yg tegas n garang...tu sbnrnye mirror of me..aku bleh jd tegas bila aku nk and bila benda tu serius bg aku..hope aktiviti kt sane nnt, bleh wat korang njoy..

ari ni, aku klua ngan member2 aku...gi giant..pas maghrib, balik dalam kul 11 kot...lambat sebab mslh transport...huhu...anti btul aku ngan pakcik tu skrg...slalu menipu...nk carik rezeki halal, tp cara tu salah..menipu customer...camane la nk idup tenang kn..duit tu plak bg isteri ngan anak2 wat makan, blaja n watever...x baik tul..berubah la pkcik..

gi giant tu, sbb nk carik slua track je..nk wat gi rehlah nnt...nk terjun dlm air..hahah..tp, harga slua tu kitorg tgk 11.99 sen --- carik yg murah je...haha..last2 ms nk byr, tang rm19.99..aik..pelik tul..td kt sign tulis lain, scan klua lain..hangin dh masa tu..tp saba je..huhu..bknnye aku sorg tertipu, tapi lagi 3 membe aku pn tertipu...saba ye kwn..haha..

k...chiow lu...wa nk makan..hehe..salam..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "..wa tension ngan itu rehlah.."

  1. Serikandi Mujahidah... says:
    July 27, 2009 at 1:36 AM

    ttipu??hehe..saba lg...ujian tu..hehe