sambung blaja atau keje?

salam wbt..

setelah sekian lama saya x update blog ni, sebab nak bagi laluan kat akak utk impress idea die...eh x...=) mau kene kutuk ngan akak nnt..lately,saya agak sibuk..xsempat nak conteng pape kat blog ni..dh jadi final year student a.k.a final semester student ni, memang nak xnk sibuk la dengan projek sarjana muda (psm) or sesetengah U pggil final year project (fyp).

ape progress psm sy??ermm...klu tanya soalan ni kat kawan2, mau nak kene hempuk ngan kayu..sume dok gelabah, lari x cukup tanah, nak jumpe supervisor takut...tu, perkara biasa..xheran la..hahaha..hari ni, klu nak kira, sy kene gi jumpe supervisor, Prof Madya Ishak..tp, sy malas gi arini..sbb nak siapkan assignment CADCAM - Hermite Curve Spline..susah jgk nak prove equation menda alah tu...

skang ni sebenarnya, ade yang menganggu fikiran saya..asi final year student, ramai saudara mara, kwn2, jiran sekampung, ayam, itik, lembu mesti tanya, pas abis blaja nak keje ape??ke nak sambung blaja? saya kadang2 xtau nak jawab ape..skrg ni 50-50.. saya nak sambung blaja..iAllah klu ade rezeki, saya nak sambung Phd terus..saya tau mama pon berharap saya sambung blaja..master pon xpe, kate mama..tapi, saya sbnrnya dh penat blaja klu nak kira..tp ade jgk prasaan nk smbung blaja..klu dapat peluang sambung Phd trus, xkn saya nak tolak kan..peluang datang skali tu je..tu pon klu dpt..tehee =D

tp at the same time, saya nak keje jgk, nak rasa pegang duit sndr, nak rs bg duit gaji bulan2 kat mama n papa, nak tolong adik beradik mane yang mampu, nak rs ade kete sendiri sbb slama ni dok drive kete org..sebut pasal kete ni, mula2 sy nk bli kete secondhand je..

kete ni la kete idaman saya..mini morris cooper..hehe..cute sgguh..

klu ade knal sape2 yang nak jual kete ni, btau sy ye...hehehehe..sy btul2 serius nak bli ni..

sy pon xtau nak cite ape kt sini...cume nk ucap time kasih kt akak, sbb slalu sapu blog ni..xde sawang..=) n time kasih kt korang yang baca..sekurang2nya blog ni masih hidup...=)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "sambung blaja atau keje?"

  1. Anonymous Says:
    March 21, 2011 at 10:35 PM

    peminat mini cooper gak ke??slalu2 la tgk kt mudah.my..kadang2 ade je orang nak jual mini cooper tu...