:: episod 2K di temerloh ::

gile bullshit punye tuan punye blog!! hahaha..betul ke aku eja?? almaklumla....xpenah den mancarut bagai ni...tp kali ni, trase mcm ringan je mulut ni nak maki hamun diri sndiri...mn x nye...blog ni tersadai lama gile!! pemalas gile vavi tul nk hapdet....huhu...

meh la aku smbung ckit2....pendek pn xpe kot, asalkn bnapas skek blog ni....huhu...mlm tu lps berhuha2 kat ecm, kitorg smbung g TC plk......igt nk mkn McD kat ctu, smbil2 bwk abg ningning tgk suasana mlm kat tc...sbb besenye mlm2 jln kat tc mmg best...org ramai....ade plk budk2 main pistol buih, tgk org lukis potret....tp y tu sipi2 je...y penting, leh ngap McD smbil merasa angin pntai...tu y mhl tu...ekekeke....k la...moh mkn dulu...perut dh "kRiOoOO0o0okkkKKKKk...."

jemput mkn, tawan2.......
ape???nk kecek abg punye?????????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hah! amik kau!!!
brani tu nk mtk abg punye!hohohohoho

ape??ape??korg mrh abg wat muke sengal tu??
ape??ape?? xdgr la...
lalalalalalalalalalalala.......

t
e
t
i
b
a
.
.
.
.
.
PaaNNNggGG!!!

tgk muke abg!! mcm muke org takut, kan???
ade rhsia sbnanya nape die jd cenggitu...
lps abg wat muke sengal ngan lobang idong semangkuk die tu,
si 'abg ningning' telah dilempang oleh kak anisnye.....
kata kak anis, "huh!bese nih tunjuk trowong MRR2 tu kat org!"
oleh sbb abg ningning takut, trus abg me'rat' @ menikuskn dirinye.....
huhuhuhu...pdn muko ekau,abg!sedas ko dpt..kah3

hahahaha......ganas x kak anis kite??huhuhu...
lps aksi pgaduhan kak anis ngan abg kat McD tu, terasa cam nk jln2 la plk.....
kan ke td kata nk tgk org main2 belon, tgk org lukis gmba......
kbtln ms lalu kat org lukis potret tu, kusi tgh kosong...
aaaa....ade can nih mtk lukis gmba abg.....
"bang....skali lukis bp lama ek?"
"10 min je..." [jgn pecaye!!sbnany lbih sejam!vengong tul...]
ms tu, kitorg mmg sronok je nk lukis gmba abg...
mn xnye, nk tunjuk kat abh ngan ibu die nnt...kengkonon kenangan dr TC...
ms abg duk kat kusi tu, makin ramai org dtg kerumun dpn die...
diorg ni bkn nk tgk sgt org tu lukis cmane, tp duk pakat2 tgk abg...
"comelnye...."
"kiutnye..."
parah......aku bkn ape, takut abg jadi makin 'gabra'...
sbb ramai awek duk usha die....keh3
korg tgk cmane rupe abg bl org duk krumun tgk die.....
1 pkataan je y aku leh gune u describe kead abg ms tu...
"K.E.R.A.S"
keh3

keras,kn???

hahaha....keras!

KERAS jugeeeee.....kohkohkoh =D
n
last2 tu...............
jaga2.....

abg sudah mengantuk.....
kah3....buang karan tul abg ni....huhuhu
nk tgk abg titon ke x???
nnt k...hehehe
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to ":: episod 2K di temerloh ::"

  1. Anonymous Says:
    March 21, 2011 at 9:53 PM

    kesian ningning...sampai tertido gamaknya..haha..tapi kan, si anis tu memang garang ke??kahkah..trowong MRR2..kahkahkah