:: chumel?? ::



guane? chumel?? ni la hobi kitorg adik bradik...bkn kitorg be2 je...adik badik y lain pun "gile" bende y sama, bela ikan guppy...kdg2 org kite pggil ikan gapi...tp xkire la pggil guppy ke, gapi ke, jnji ikan ni chomel shekali....

aiseh, br je nk tulis cite psl ikan guppy, dah rindu plk kat ank2 ikan mak ni...huhuhu....org kata rindu xleh ditahan2,kn...so aku nk g borak ngan ikan guppy aku sat...sesambil tu, korg tgk dl gmba ikan2 guppy kepunyaan kheri & abg ningning...geram sgt2!! rs ringan je tgn nih nk curik, sbb rambang mata!!hahahaha....ouuuuppsss, bkn tu je...ade 1 video y aku nk share, utk kite sama2 tgk cmane little guppy ni dilahirkn....nnt kite stori pjg lebar ttg ikan guppy ni,k..hehehe....
gmba credit pd : threelittlefishies.com,indianapublicmedia.org,fishbeautiful.blogspot.com,sheetal-aquagold.blogspot.com




:: corat coret ::
NanTi laH!! heHehE....
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to ":: chumel?? ::"

  1. Anonymous Says:
    May 25, 2011 at 8:46 AM

    comelnye anak2 yg die beranakkan tu..bergulung2?