jelesnye................ (-__-)


ape pndpt korg bl tgk gmba kat ats??
ape y aku rs,mgkin xsama dgn korg,kan...
aku suke tgk couple ni...
wlupn diorg ni bkn dlm kategori selebriti sgt,
tp ade somthin' y aku rs bleh djadikan contoh mgenai kapel ni...huhu..

ape pndpt aku ttg kapel ni??
hmm...dua2 bpelajaran, mpunyai kerjaya y bagus.....
since aku tahu dua2 dh bkwn lama,
so aku bleh assume y diorg adlh kapel y i'Allah setia pd psgn msing2...
dan!! pd aku, ppuan ni seorg y sabar..
ye la, die bleh tggu dr sms ni dlm tmpoh y lama...
aku mmg salute psgn ni...
pd aku,diorg melalui 1 fasa pcintaan y matang...
jd, pd adik2 akak seme y tgh bcnta,
akak rs xsalah u jadikan psgn ni sbg contoh....

CINTA...

hmm...pd aku, dlm zmn y sgt bteknologi tggi skrg ni,
dlm zmn y smuanye bgerak pntas,
CINTA mmg xdpt dielak....
even skolah rendah pn skrg ni,bdk2 dh pndai bercinta...
klu x, xkn la ank sedara kwn aku dh siap2 warning dh kat nenek dia...
"nenek xyah carikk jodoh u cu...cu dh ade calon cu sndiri"
hek eleh...klu aku jd nenek die,mau je aku wrestling bdk suku msk ni..huhu...
ekau tu baligh pn xlg, slambe dek je warning aku...huhuhu

tp tu la y blaku dlm dunia globalisasi ni..
semua bgerak pntas....melangkaui ms, mlangkaui usia, melangkaui jantina..
pkara y sptutny dlakukan oleh org dewasa, dh dlakukan o remaja...
pkara y sptutny dilakukan oleh remaja,dh dlakukan o knk2..
gtu la ngan peringkat usia y lain...
sbb tu la bl aku tgk bdk2 skrg ni -aku refer bebudk matrik la ye-
bercinta, aku open....pd aku,xsalah u diorg bcinta...
cume, aku rs diorg perlu ade 1 idola...

ape slhnye klu ade idola dlm bcinta,kn??
pd aku,xsalah...
kite slalu btau org,awk kene ade idola dlm bljr....
jd,ape slhnye klu diorg ade idola jgk dlm bcinta,kn??
bknnye nk ikut ape sgt....
cume ambil sesuatu y +ve dlm psgn ni sbg pndorong u kite berjaya spt mereka...

mcm psgn ni la jgk...
berpelajaran..
bkerjaya profesional...
sweet,kn???
tp,korg jgn plk igt diorg ni idola aku....
sbb....aku ni haaa idola diorg...hahahhaahaha.....

wlupn kdg2 aku tgk si dr sms ni
agk lemah lembut gtu...hehe..hehe...
[jgnla aku kene saman..aku ikhlas ni..huhu..huhu]
tp aku suke tgk diorg sbg pasangan y matang...
hrp2 aku pn leh jd gtu gak...huhu...

nk2 bl aku ngan kayu balak aku skrg ni jauh...
d 2 benua y berbeza,
bjauhan 6thun, jmpe 1 atau 2 thun skali je,
aku rs smua ni sikit demi sikit mdidik aku mjadi lbih sabar..
lbih mhargai ape itu CINTA.....
alhamdulillah...

merajuk??
xde ms.....huhu

main kayu 3??
xde org nk pun kat aku...huwaaaaaaaa =,O

bosan xleh dating??
carik hobi baru -- bela ikan + shoppg..amboi3...huhu

xleh msg / gayut sokmo??
ala..chat le...fb kan ade...xpun, klu gatal sgt tgn tu,
blogging la....huhuhu

ape lg mslh??ade??ade????
biar byk mn pn mslh dlm bcinta tu,smua sbnrny dlm fikiran kite...
kite ade byk pilihan, tp baik kite carik jln u tukar
mslh tu kpd 1 pkara y lbih +ve,kn....huhu...
mslh bleh dselesaikn,babe...igt tu...
Allah xkn bg kite 'ujian' klu Dia tahu kita xmmpu mhadapinye...
so,ksimpulannye ape je pn mslh dlm ape2 je tmasuk bcinta,
tu smuany ujian....mknany Allah tahu,kite bleh overcome seme ni..

so, jgn la pening2 sgt psl bcinta ni,k....
[hahaha..pndai aku nsihat org...pdhl aku pn sama weng je...
huhuhu...don wori eberibodi.....
even love is suck!, we still want em..
kan,noks???hahahaha....

eh,aku cite psl pe dh ni????
cit...kembalilh ke dunia y nyata,wahai diriku..
kembalilaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hahahhaah....

k la,aku mls cite lbih2 dh...
aku nk bterus terg je ngan korg,knp aku bkk cite psl kapel ni...
sbnany aku JELES!!!
sbb depa leh posing gtu...
aku xleh....huwaaaaaaaaaaaaaa....
tp, igt nasihat heroin td,
kite kene twist mslh kite tu,jd +ve!!
so,aku akn make sure 1 hr nnt,
aku posing lg
NGANCAMMMMMM PUNYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRR
drpd depa...hohohohoh...

dik,jgn lupe.....
akak kawin nnt, plan baik2 tau..
akak nk posing abis 1 rompin tu ha....
celah batu ke,tepi pokok ke,tgh laut ke,
dlm kete ke, ats bumbung umah ke, sume2lh....hohoho...

k lah...mls nk cite lbih2..
mak jeles,nyah...huhuhu...
tgk je la lg 2 keping gmba depa ni...
komen aku??
so sweeettttt...ailike....hehehe..
.
.
.
.
.
.
.
.
tp....jelesnye aku...
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
=,O
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "jelesnye................ (-__-)"

  1. Serikandi Mujahidah... says:
    March 6, 2010 at 8:32 AM

    hahaha...jeles ke??ciannye..sabor2....

  2. Unknown says:
    March 6, 2010 at 12:03 PM

    sbr ye kak.. hehe.. tp mmg sweet la tgk dorg tu.. dh la msing2, cantik n hensem.. :D

  3. onniye*occuke says:
    March 8, 2010 at 8:48 AM

    hahahha....org xsaba nk kawin, mmg gtu kekdahnye tini, umai..hahaha..

  4. onniye*occuke says:
    March 8, 2010 at 1:26 PM

    hahaha..mau xjeles, akak nk bgmba gtu gak...segonggong la katekn...kan umai??hahahaha

  5. onniye*occuke says:
    March 8, 2010 at 2:59 PM

    ek eleh...blah la akak..hahaha