TORTURA ~ seksa dan maut

12/3/2011
xyah tgk kalendar..konpem SABTU..huhu


pada tarikh y sekian ni, aku dgn adik gigih 'on' kan GPS...sbb nk carik kat mn la gamaknye pameran TORTUTA ni..sbnany kitorg br je tau psl pameran ni, tu pn kebetulan ms balik drpd ECM mggu sblm tu...tetiba nmpk banting y ade tulis pekataan "TORTURA"...xpaham pun taik ape TORTURA tu...tp kengkonon wat2 pndai, "mcm bunyi torture...ni mesti psl alat2 dera nih!!" bsungguh la kitorg amik gmba banting tu, sbb nk usha die tulis ape...hmm...ade ttulis 'pameran alat penyeksaan era silam dari Eropah'...

yesss!!atak mutut!!hehehe....aku suke gile2....adik???ntah...xtau la dia xcited mcm aku ke x...tp aku suke gile babi!!hmm...boleh ke aku sebut gile babi tu???leh la ek..just nk gmbrkn y aku suke gile3 tahap toing3...ade 2 sbb...1st, aku mmg suke tgk alat2 penyeksaan ni...mmg tggu lama dh...slama ni just tau drpd mbaca je...xpenah lg tgk 'live'...2nd, ni pameran ilmu...bl lagi nk kutip ilmu y bkn senang nk dpt..ye la, pameran alat seksa2 ni kan dari Eropah...bkn slalu pameran ni boleh di bawak ke sini,kan...alang2 ade peluang ni, pegi!! boipren ke, tunang ke, tolak ke tepi!!hahahaha....

di hr y bbahagia tu, kitorg mmg xcited abis!! dslr dh siap..gps dh ade, kot2 sesat di bandar kuantan ni..hak2...baju dh pilih..orgnye pun dh chumel....tinggal nk merempit je ke sinun...huhuhu...alhamdulillah, akhirnya kitorg smpi jgk g ke pameran TORTURA ni...tp sori, aku xleh cite lg psl pameran ni lg..korg kene tggu dl, k...sbb aku nk cite detail ckit ttg 'isi' pameran ni...ilmu y kite ade, kene la share,kn...so, tggu dl k......nnt kite share sama2....
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "TORTURA ~ seksa dan maut"