dik, kasihani lah kakak mu ini...sob2

amcm dik, sedih x tajuk kali ni?? akak belum tulis lg pun, dh mengalir2 dh air mata + air ingus akak,dik...usah kau tny knp diriku menangis, wahai adikku....dgn mbaca tajuk shj pun, dh bisa mbuat hatiku meruntun pilu...sob2....

haha...pndai x akak blakon??stakat anugerah screeeennn tu, seng sajork akak buleh meng,dik...huhuhu....tp dik!! mmg btul, kesian kat akak...mggu ni akak bizi gile3....gile2 punye bizi..melantun2,kaooo....xdpt akak nk msk best2 mggu ni.....akak mkn mcm tarap stinggan je...sedih,kn??? sob2..tu y menitik2 air liur tgk AFC....adik tgk la mknn akak mggu ni...sume tema 'telur'...tengahari telur, mlm telur...xtau la bahaya ke x asik melantak telur je dlm seminggu ni..rs mcm sehari leh tibai sebijik je...tp ape kan daya...mggu ni ms amat mcemburui diriku...eceh...so, akak duk hadap telur je hr2.....adik tgk je la ape y akak mkn mggu ni...sob sob...sob sob.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "dik, kasihani lah kakak mu ini...sob2"

  1. desir2sakura says:
    March 4, 2011 at 7:44 PM

    WAAAHHH KAKAK..BILA SUKE TELURRR
    NAMPAK SUNGGOH ENAK SEKALI MAKANAN2 TERSEBUT :SD

  2. Anonymous Says:
    March 21, 2011 at 9:31 PM

    tajuk je kesian...tgk gambar je trus dalam hati "ni dah ckup mewah dah ni"..pelbagai jenis hidangan telur...bleh mintak resepi x??haha