MooD : makan (3)

bl aku duk usha blog aku ni blik smula, hati aku jd xkeruan....pergh..dasat ayt aku sejak 2 menjak nih..huhu...bkn pe,aku tgk pn segan....duk pk gak, ni blog pasai apa ni??dh mcm blog mskn jah...huhuhuhu...lagipn takut gak ade y kata aku ni prasan...duk tnjuk gmba beria,bajet la rs tu sedap..hahahaha..korg mmg choyyyy.....dengki sokmo ngan aku...huhu...tu blm lag y maki2 sbb menyeksa prsaan, perut dan emosi diorg sbb tgk gmba2 ni...huhu..ape la korg..ngan gmba pn leh terusik ke perasaan halus korg itteww???hahaha...


ala...aku kan dh cite hr tu, kitorg ni saje jah nk kumpul gmba2 mskn kitorg...esok2 kot2 aku dh xde idea nk msk pe,leh la aku tgk balik...kot2 leh dtg ilham ke....ye x?hehe...tp aku sbnany pn mls gak nk cite byk psl gmba2 ni..adik je,y duk cbuk suh cite byk2...huk aloh..pe sgt la nk cite...nnt la,klu aku nk jual buku resepi kang, aku cite la byk2 dlm tu...huhu..so, utk mula2 ni, aku takat isik gmba je la,k...kite men teka teki nk....sape leh teka kitorg msk ape..hikhikhik...xdak kije,ye??huhuhu....korg mmg tgh xdak kije pn,kn..sbb tu korg leh 'bc blog' aku skrg ni...hahahaha



~ mee dan adik badiknye ~







~ nasi aka rice gtu..huhu ~








~ sayur !! untuk kebaikan gg anda...hikhik ~








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "MooD : makan (3)"

  1. Anonymous Says:
    April 5, 2010 at 4:48 PM

    mee greng basah kn tu..sedapnye kak..bleh dh ni bukak kedai makan..

  2. onniye*occuke says:
    April 6, 2010 at 8:43 AM

    ade mee greng basah...mee greng biase pn ade..tp mee greng bsh mmg sedap kan..hahaha

  3. Anonymous Says:
    April 6, 2010 at 2:44 PM

    sy pon suke mee greng basah..gmba tu wat air liur ni ngalir laju cam air terjun ni..akak dah salah ni sbb wat sy terliur..kene pos la..haha

  4. onniye*occuke says:
    April 7, 2010 at 7:55 AM

    bg la alamat...nnt sy pos yg dh bkulat dh...hahahah