:: episod besday abg ningning ::

episod 2 :: nak touch up kek besday abg ningning..
tarikh :: 22/10, jum, mlm..

balik drpd amik kek tu, kene msuk umh senyap2...xnk bg abg ningning pasan kek die...klu die tau ade kek, mau meroyan bdk sorg ni...tp hampeh, die tau gak...cis...xpepasal die dtg duk dpn peti, nyanyi lagu 'happy bday' sorg2...huk aloh....sian aku tgk ank sdara aku sorg ni.....siap tny
"mn adiah abg?"
tpksa la aku bdiplomasi ngan bdk 4thun sorg ni...pujuk baik2..nsib baik die ok...hmmm...baik plk die mlm ni...gud...gud...

xlama lps tu, adik ajk aku tacap kek abg...aik, smgt plk die??? aku pn xdek bnde nk wat...so, oraitlah...memula, aku ngan adik pggil dulu ibu ngan abah abg ningning....bg can diorg tgk dl kek sblm ditacap...senyap jah dua2...kheciwa kot, sbb kek xlawa....hahaha....aku pn mtk maap awal2...tp dh btau, nk tacap smula kek ni...nk bg nmpk 'mengghairahkn' ckit...hehehe....


adik amik stroberi n basuh....waaahhh...tgoda plk tgk stroberi ni...nsib baik iman aku tebal lg ms ni...klu x, mau aku ngap 2,3,4,5 bijik...hihihihi....aku ngan adik msuk bilik...smpi gitu skali, kitorg nk wat jdik surprise kat sume org...tp xtau la kot2 org lain bese jah, xdek pn rs xcited bagai nk tgk kek y kitorg deco....cet!! very de chooiiiiiiii...tp xpe, akn kitorg be2 buktikan kepakaran kitorg nih!!hohoho....


1st step operasi mentacap bmula...kitorg togelkn aka bogelkn dulu kek bahagian ats...coklat2 y jarang mcm rmbut pkcik umo 80 thun td tu kitorg buang dl, isik kat pinggan lain...alah, jap je...coklat tu kan ckit je...sekali aku tuing jah...tgk la kek ni,ape jadi...bogel...buruk gile..blobang2 mcm muke penuh kawah jerawat batu pn ade...huhuhu....nmpk stroberi kat tgh2 tu??tu sbg paksi la pd kek ni...keh3...


next, dgn iltizam y tinggi melangit demi ank sedara kesayanganku ini, kitorg bedua gigih tacap kek ni...coklat2 y dh kitorg asingkn td tu, kitorg guna balik u tutup tepi2....waaahhh....rumit amat sih!! coklat start cair ckit2....kene cpt2 tepek kat bahagian tepi....kat ats plk, isik je stroberi..bkn tacap ape sgt pun...kitorg ni bknnye pndai nk hias2 ni...stakat idea bodo gni je la...hehehehe


taraaaa...ni la dia rupe kek lps di'kerja'kn dek kitorg be2...ape??bese je??nan hado jah???hahaha..mmg la...xdek la hebat mn pun...y korg duk imagine, bhrp lbih2 tu nape...mmg takat tu jah kitorg pndai hias....hahaha...ok la tu,kn...drpd y asal2 tu...lagi la hado....kan,noks???huhu


ni saje nk tnjuk sblm n slps.."kedai punye" vs "bkn kdai punye"...hoh!jht ke aku?? korg xbaik tau kata aku jht...duit terbang RM78 tau, smata2 u kek ni...tp rupe y kdai tu wat, hadoooooo jah..kuchiwa tau...mmg ptut pn aku wat jht skali,kn...igt tau, jgn g dh kdai tu...keh3...


dh siap tacap kek abg ningning tu, ade lebih plk stroberi ni...waaaaa......very gud! very gud! mcm tau2 je air liur aku dh menitik2 nk terkam....adik pggil abg ningning,suh die suap stroberi kat sume y blum tdo lg ms tu...xigt dh sape y dpt ms tu....tp pling aku igt, abah die y dh tdo pn leh bkk mulut bila abg sua stroberi ni...aik...pelik bin ajaib tul...abis plk tu...heh! lg musykil bin hairan...ape jenis manusia daaaa...ini jinis punya olang pun ala ka ini dunia pny dlm??? huhuhuhu...



k la...nnt kite smbung episod lain plk,k...tgk ape jd ms smbutan hr jadi abg ningning...last, ni la pemenang "muka mkn stroberi pling hazab"...huhuhu...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to ":: episod besday abg ningning ::"

  1. onniye*occuke says:
    November 28, 2010 at 11:47 PM

    strawberry tu mgghairahkan la..hahaha

  2. Anonymous Says:
    March 21, 2011 at 10:17 PM

    jauh beza selepas di touch up...mmg kretif la awak 2 orang ni...bleh bukak kedai kek..haha