~ tsk tsk tsk...y mn 1 idaman kalbu...~

tringat lagu zmn dolu2...

"y mn 1..idaman kalbu...tidak tertahan.."

lebih2 tu, korg smbg sndiri, hoccay!!huhu...tp, y mbuatkn aku tgh musykil skrg ni, bkn sbb nk pilih bopren....no..no..no..no...xdek pasai aku nk pilih pakwe....nk pilih cmane, mmg ade sorg jah y gilo kat aku...y lain xdek pun...sedih!! xlaku!!sob2....hehehe...gurau ye,bang ali...hihihihi....

sbnany aku nk cite psl sbtu mggu dpn ni, aku dh nk xm PTK...ni kira 2nd time lps dh dpt DG fo ti fo...tp mslhnye, aku xdek ms nk bc buku2 ptk, sbb mggu dpn jgk dh msuk stadi week...cnfirm2 spjg mggu dpn tu, dr pg smpi ptg, aku kene ngadap bdk2 y nk dtg tny soklan mate....tobat xdek can nk pegang buku ptk....ape korg kate??bc mlm???hmmm....dh penat pale otak aku ni duk lyn budak dr pg smpi ptg...non stop....beribu2 nombor ade dlm pale otak aku ni...balik umh plk, silap2 kul 6++ br leh blik...bape lama sgt la aku leh bthn mlm2.....bdn penat, otak pn penat...lps isyak je, dh tumbang...huhu....

aku dh leh byg, mesti penat pale otak aku ni...rs nya adik2 y penah blaja kat matrik leh igt lg kot....subjek mate ms sem 1 ni ade 9 topik....[ape??korg xigt??derhaka nih!!bese nih!!huhu] bebudak thun ni plk punye la special, bab 1 pun diorg rs sush mcm nk bunuh diorg...hmmm...ntah la...nk wat cmane...stiap org tu ade kemampuan y bbeza...mgkin bdk2 tahun ni kurang ckit bab2 blaja ni...tp bknny aku kata diorg xpndai....cume diorg ni slow ckit.....nk phm sesuatu bnde tu pun, bertatih....padahal bkn sush sgt pun...kan,korg?????hahahahahaha.....

k...stop...baik aku stop....klu x,mau smpi subuh esok pun xbrenti....aku bab2 bebel ni, pergh....hebat.....tnya adik je la..panas tinge die klu aku bebel...giv lecture tu kan ke my duty...uols xkan xtaw....hehehehe....k la...disebabkn next week ni adalah stadi week, maka cnfirm2 8.00 am - 5.00pm (minimum) tu, aku ngan kwn2 aku akn melalui fasa y sgt mggerunkn dlm hidup kitorg...kitorg kene...
kuatkn iman...
bsabar...
bmotivasi....
pk +ve...
syg menyayang...

dan segala2 bende +ve la y kitorg kene prepare....ye la, nk mengadap bdk2 y dtg menyerang...tny psl 9 topik..bercmpur2 dlm 1 masa.....nk2 plk klu y dtg tu, harammmm xtau pape...adoi doi....xsggup nk byg keadaan tu nnt mcmana...xmenang tgn....nk2 plk cubicle aku ni tpt laluan utama...lorong haji taib ke, ape ke namanya tu,xtau la....ade ke nama lorong y lg glemer dr lorong hj taib ni??sian arwah...buruk nama arwah krn mereka2 itu..ceittt...eh,aku ckp pe ni???arggghhh.....tension!!!sokmo kuar topik!!

tp seyes, tpt aku tu tpt laluan utama...jd mmg mudah sgt la diserang dek bdk2....nk2 lps seminar isnn lepas, aku dh mula berada dlm zon bahaya, bila ade bdk2 y prefer u carik aku bbnding lect tuto diorg sendiri...hmmm...ats dsr profesionalisme, tanggungjwb aku sbg pendidik y xleh pilih bulu (bulu kaki atau sbrg bulu...huhu) so aku kene la lyn gak, stakat y aku mmpu....bl xmmpu, C.A.B.U.T je la...huhu...tp bl aku tringatkn pengalaman aku sblm2 ni, mmg aku tau, msti lembik kitorg ni mggu dpn.....sbb aku pn ade gak plan nk wat nota mate ckit...plan kononnye nk tulis nota + analisis past years questions+ jln kerja y tunjuk step by step....nk tmpl kat cubicle...hrp2 leh bantu student serba ckit mggu dpn..insya'Allah....tu y aku duk sakit pale pk psl nk wat nota mate lg.....lyn bdk2 smpi ptg lg...mlm dh lembik...so, bl ms la gamaknye aku leh sentuh buku ptk ni?? nmpk gayanya mmg bertabahlah aku amik xm mggu dpn.....asah pensil, doa byk2, jwb xm...huhu....

hmmm...guane jadiknye skrg ni...nk wat/stadi y mn???dua2? ke xyah dua2???hahahaha...pk...pk....


ke...


ke...


ke...


ke...
ke...
ke...
ke...
ke...
.
.
.
.

hmmm...manyak fenin lah ini kefala!! supaya adil, gini je seng...........kesimpulannye,
StaDI....
[menang tanpa btanding...]
hohohohohohho.....manyak butul..manyak butul..
i loike...hihik =D


(Ya Allah....help me..so then i,m not lookg at my noble duty ni as an unpleasant burden...amin..)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "~ tsk tsk tsk...y mn 1 idaman kalbu...~"

  1. onniye*occuke says:
    October 9, 2010 at 8:56 AM

    ngarut2!!bca PTK la..haha

  2. onniye*occuke says:
    October 9, 2010 at 1:25 PM

    hahahaha.....dengki...hahahah

  3. onniye*occuke says:
    October 10, 2010 at 11:59 AM

    shadap u, kak!

  4. Anonymous Says:
    March 21, 2011 at 10:26 PM

    hahahaha..sy tau, msti baca komik kan??hahahaha..lebih kurang la kita..